គ្មានការដោះសាទៀតទេ

Print
no_more_excuse_3tips_main

នៅពេលដែលវាមកគឺដើម្បីស្វែងរកការលើកទឹកចិត្តដើម្បីទទួលបានការកើនឡើង និងការពង្រឹងនូវសុខភាពរបស់អ្នក ពេលខ្លះវាត្រូវការពេលច្រើនជាងការតាំងចិត្តដើម្បីធ្វើឲ្យវាកើតឡើង។

“ខ្ញុំពិតជារវល់ណាស់ហើយខ្ញុំមិនអាចរកពេលវេលាបានទេ។ ” នេះជាលេសមួយចំនួនដែលមនុស្សជាច្រើនមិនទៅហាត់ប្រាណ។ “ខ្ញុំអស់កំលាំងណាស់ ខ្ញុំមិនមានការលើកទឹកចិត្តទៀត” ប៉ុន្តែតាមពិត យើងទាំងអស់គ្នាអាចបន្ថែមពេលវេលាដើម្បីបន្ថែមសកម្មភាពទៅក្នុងជីវិតរបស់យើង។

អ្វីដែលយើងត្រូវធ្វើ គឺត្រូវដឹងថា លេស នឹងធ្វើឲ្យយើងមានបញ្ហាក្នុងរយៈពេលវែង។ ពេលខ្លះវាធ្វើឲ្យយើងភ័យខ្លាចផ្នែកសុខភាព ប៉ុន្តែហេតុអ្វីបានជាយើងរង់ចាំឲ្យវាកើតឡើងមុនពេលយើងពង្រឹងជីវិតរបស់អ្នក?

ខាងក្រោមនេះជាវិធីងាយៗចំនួន 3 ដើម្បីបញ្ជៀតចូលក្នុងការហាត់ប្រាណរបស់អ្នក។

កំណត់ម៉ោងរោទិ៏របស់អ្នកឲ្យបានមុន 30 នាទី

នេះប្រហែលជាព័ត៌មានជំនួយពីមុន ប៉ុន្តែវាពិតជាត្រូវការការទាក់ទាញចិត្ត មិនមែនចុចប៊ូតុងផ្អក ហើយគេងបន្តទៀតទេ។

សម្រាប់ពីរបីសប្ដាហ៍ដំបូង អ្នកអាចព្យាយាមស្លៀកសំលាកបំពាក់រលុងៗ មកគេង ឬដាក់វានៅក្បែរគ្រែរបស់អ្នក។ នៅពេលដល់ម៉ោងរោទ៏ ចាប់ផ្តើពាក់ស្រោមជើង និងស្បែកជើង ហើយចេញទៅហាត់ប្រាណ។

ហាត់ប្រាណនៅផ្ទះ ឬជិតផ្ទះ គឺជាមធ្យោបាយដ៏ល្អបំផុតដើម្បីចាប់ផ្តើម ព្រោះវាបានបំបាត់លេស ដូចជាការហាត់នៅក្លឹបហាត់ប្រាណ មានធ្វើដំណើរទៅកន្លែងណាមួយ។ សូមប្រាកដថា ការរត់តាមបណ្តោយឆ្នេរសមុទ្រនៅព្រឹកព្រលឹម ស្តាប់ទៅដូចជាល្អ ប៉ុន្តែតាមការពិត អ្នកប្រហែលជាតម្រូវឲ្យបញ្ចប់ការហាត់ប្រាណ ហើយសំអាតខ្លួនឲ្យលឿនតាមដែលអាចធ្វើបាន។

ខណៈពេលដែលរាងកាយរបស់អ្នកត្រូវបានប្រើដើម្បីការតម្រូវពេលវេលា សូមបន្ថែម 10 នាទី ដូច្នេះអ្នកពិតជាអាចសិតសក់របស់អ្នកនិងដុសធ្មេញរបស់អ្នកមុនពេលអ្នកទៅ!

វេចខ្ចប់ខោអាវសម្រាប់ហាត់ប្រាណ ហើយយកវាទៅកន្លែងធ្វើការ។

ប្រសិនបើអ្នកមិនមែនជាមនុស្សដែលចូលចិត្តក្រោកពេលព្រឹក ដូចច្នេះគឺរជ្រើសរើសផែនការ B : ការដើរទៅញ៉ាំអាហារពេលថ្ងៃ។កំណត់ពេលវាលាវា ដូចជាការណាត់ជួបទន្តពេទ្យ ឬទៅហាងសាឡន។ វាគួរឲ្យអស់សំណើចថា យើងមិនដែលគិតអំពីការកាត់សក់ទេ ប៉ុន្តែជាការថែរក្សាសុខភាពរបស់យើង។

សួរអ្នកធ្វើការជាមួយដើម្បីចូលរួម នោះអ្នកនឹងការលើកទឹកចិត្តបន្ថែមទៀត។

ចែកការហាត់ប្រាណរបស់អ្នកឲ្យជាបំណែកតូចៗ

ប្រសិនបើអ្នកពិបាករកពេល 30 នាទី បន្ទាប់មកព្យាយាមធ្វើការហាត់ប្រាណខ្លីៗ បីដង ឬច្រើនជាងនេះ។ វាជាការល្អបូកសរុបការហាត់ប្រាណរបស់អ្នកពេញមួយថ្ងៃរបស់អ្នក។

ព័ត៌មានជំនួយនេះ ល្អសម្រាប់ស្ត្រីជាម្តាយដែលនៅថ្ទះជាមួយក្មេងតូចៗ ព្រោះការកាន់កុមារ 10 នាទីខណៈពេលអ្នកលោតជុំវិញ ហើយចាំបាច់សម្រាប់គោលដៅពិតប្រាកដ។

ប្រសិនបើអ្នកធ្វើការនៅក្នុងការិយាល័យនិងអង្គុយជារៀងរាល់ថ្ងៃ សូមព្យាយាមយ៉ាងខ្លី 10 នាទីដើម្បីពត់ខ្លួន ឬដើរជុំវិញការិយាល័យ នោះវាអាចពង្រឹងនូវកម្រិតថាមពលរបស់អ្នកនិងបង្កើនការផ្តោតអារម្មណ៍របស់អ្នក។

***

ការធ្វើសកម្មភាពដែលជាផ្នែកមួយនៃរបៀបរស់នៅរបស់អ្នក​ជំនួសកិច្ចការដែលផ្តល់លទ្ធផលងាយស្រួលក្នុងការសម្រេច។ អ្នកអាចនឹងភ្ញាក់ផ្អើលយ៉ាងខ្លាំងនៅក្នុងការផ្លាស់ប្តូរតិចតួចយ៉ាងឆាប់រហ័ស។ ប្រសិនបើអ្នកត្រូវការចាប់ផ្តើម សូមអានព័ត៌មានជំនួយ ប៉ុន្តែធ្វើឲ្យប្រាកដថាអ្នកធ្វើវា 30 នាទីជារៀងរាល់ថ្ងៃ។ អ្នកនឹងចាប់ផ្តើមមានអារម្មណ៍សកម្មជាងមុន និងរីករាយ។

នៅពេលដែលអ្នកសម្រេចចិត្តបោះបង់ចោលការដោះសាររបស់អ្នក ហើយកំណត់ពេលវេលាដើម្បីហាត់ប្រាណ វានឹងមានភាពងាយស្រួលជាច្រើនក្នុងការរីកចម្រើនយ៉ាងឆាប់រហ័ស។ ចាប់ផ្តើមសកម្មនឹងក្លាយទៅជាធម្មជាតិសម្រាប់អ្នក

ដូច្នេះ គ្មានលេសទេ- – អ្នករាល់គ្នាអាចរកពេលវេលាដើម្បីហាត់ប្រាណ!

***

និពន្ធដោយ Samantha Clayton, AFAA, ISSA ។ Samantha គឺជានាយកផ្នែកការអប់រំកាយសម្បទារបស់ Herbalife



km-KH | 2019-06-20 01:55:08 | NAMP2HLASPX04