របៀបញ៉ាំដែលត្រឹមត្រូវ

Print
H24_AndyWibowo_web

ដោយមានអត្តពលិកស្ម័គ្រចិត្តកាន់តែច្រើនដែលមានភាពអត់ធ្មត់និងពូកែតស៊ូជាមួយកីឡាដូចជា ការរត់ម៉ារ៉ាតុង ការប្រណាំងកង់ចំងាយឆ្ងាយ ឬកីឡាទ្រីយ៉ាថ្លុង ទាំងនេះគឺជាគន្លឹះហារូបត្ថម្ភទាំងប្រាំសម្រាប់ “ការតស៊ូនៅចុងសប្តាហ៍” ដើម្បីជួយអ្នកទទួលបានអាហាររូបត្ថម្ភដែលត្រឹមត្រូវ។

អត្តពលិកត្រូវតែបំពេញថាមពលនៅពេលព្រឹក ។ ការហ្វឹកហាត់ និងការរត់ប្រណាំង នឹងធ្វើឲ្យកំលាំងរបស់អ្នកចុះខ្យោយ ដូចច្នេះគួរចាប់ផ្តើមជាមួយ អាហារដែលផ្តល់សុខភាពល្អ និងមានតុល្យភាព ជាមួយការកាបូអ៊ីដ្រាត ប្រូតេអ៊ីនវីតាមីន និងសារធាតុរ៉ែ ហើយផ្ដល់នូវមូលដ្ឋានគ្រឹះដ៏រឹងមាំសម្រាប់ការធ្វើសកម្មភាព។

ទឹកគឺមានសារៈសំខាន់ណាស់។ ពីព្រោះជាតិទឹកមានឥទ្ថិពលផ្ទាល់លើការធ្វើអត្តពលកម្ម ហើយសារៈសំខាន់បន្ថែមទៀតគឺសម្រាប់អត្តពលិកក្នុងការរក្សាកម្រិតសារធាតុរាវ – ជាពិសេសក្នុងការទាមទារខាងរាងកាយ ការលេងកីឡាដែលមានរយៈចំងាយឆ្ងាយ។ ក្រៅពីទឹក អេឡិចត្រូជីវៈ- សារៈសំខាន់នៃជាតិអំបិល ជួយគាំទ្រដល់មុខងាររបស់សាច់ដុំបានត្រឹមត្រូវនិងជួយគ្រប់គ្រងសីតុណ្ហភាពរាងកាយ ។ វាជាការសំខាន់ក្នុងការផ្តល់សំណើមក្នុងអំឡុងពេលការប្រណាំងរបស់អ្នក ប៉ុន្តែក៏បញ្ចេញសារធាតុរាវពេញមួយថ្ងៃដែរ។ភេសជ្ជៈកីឡាមិនត្រឹមតែផ្តល់នូវថាមពលប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែថែមទាំងអេឡិចត្រូជីវៈដែលត្រូវបានបាត់បង់តាមរយៈការបែកញើស។ភេសជ្ជៈកីឡារួមមានកាបូអ៊ីដ្រាតក៏បានផ្តល់ថាមពលដល់ការធ្វើការរបស់សាច់ដុំផងដែរ។

កាបូអ៊ីដ្រាតគឺជាថាមពលស្នូលក្នុងអំឡុងពេលធ្វើលំហាត់ប្រាណកាបូអ៊ីដ្រាតគឺជាថាមពលស្នូលក្នុងអំឡុងពេលធ្វើលំហាត់ប្រាណ ហើយវាមានសារៈសំខាន់ណាស់ក្នុងការរក្សាការធ្វើការរបស់រាងកាយ។ នៅក្នុងការតស៊ូ កាឡូរីគឺជាសារធាតុដែលសំខាន់សម្រាប់ការធ្វើសកម្មភាព។ ទទួលទានកាបូអ៊ីដ្រាតទាំងមុនពេលនិងក្នុងអំឡុងពេលការប្រណាំងនេះគឺជាគន្លឹះ។ លើសពីនេះទៀតកាបូអ៊ីដ្រាតគឺជាចំនួនតិចតួចនៃប្រូតេអ៊ីនក្នុងអំឡុងពេលធ្វើលំហាត់ប្រាណអាចជួយបន្ថែមល្បឿនដល់ការស្តារឡើងវិញ។

រាងកាយត្រូវការបរិមាណដែលត្រឹមត្រូវ នៃកាបូអ៊ីដ្រាត និងប្រូតេអ៊ីន​ ដើម្បីការចាប់ផ្តើមនៃការស្តារឡើងវិញបន្ទាប់ពីការធ្វើសកម្មភាព។ការស្តារឡើងវិញមានពីរដង : កាបូអ៊ីដ្រាតគឺដើម្បីរក្សាគ្លីកូស៊ីន និងប្រូតេអ៊ីន គឺចាំបាច់សម្រាប់ការកសាងឡើងវិញសាច់ដុំដែលខូច។

ការញ៉ាំថ្នាំគ្រាប់ក្នុងការប្រណាំងគឺជាការសំខាន់ ដែលជាតម្រូវការអាហារូបត្ថម្ភនៃការជិះកង់។ សូមចងចាំថាញ៉ាំថ្នាំគ្រាប់ឲ្យបានទៀងទាត់។ រាល់អត្តពលិក គួរតែទទួលបានកាឡូរីនិងសារធាតុចិញ្ចឹមគ្រប់គ្រាន់ពីអាហាររបស់ពួកគេ កាបូអ៊ីដ្រាត – ពីគ្រាប់ធញ្ញជាតិផ្លែឈើនិងបន្លែ – និងប្រូតេអ៊ីនពី សាច់មាន់ ត្រី ទឹកដោះគោដែលមានជាតិខ្លាញ់ទាបនិងផលិតផលរុក្ខជាតិដូចជាសណ្តែក។

***

និពន្ធដោយ Susan Bowerman, M.S ,. RD, CSSD រួមសហការជាមួយ John Heiss Ph.D. ។ Susan ជានាយកនៃការបណ្តុះបណ្តាលអាហាររូបត្ថម្ភរបស់ Herbalife និង John គឺជាអ្នកអភិវឌ្ឍន៍នៃ Herbalife24



km-KH | 2019-04-21 19:37:38 | NAMP2HLASPX01